Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

80 ημέρες ακόμη!!

Και πάλι να σας ευχαριστήσω με ένα μεγάλο φιλί για την όμορφη ..υποδοχή  στα ημερολόγιά μου!
Δεν πρόλαβα να ευχαριστήσω την καθεμιά σας ξεχωριστά, αλλά όλα τα όμορφα που συμβαίνουν στην γειτονιά μας, δεν μου αφήνουν τον απαιτούμενο χρόνο! Και δεν είναι μόνον αυτά, είναι και οι υπόλοιπες υποχρεώσεις, που όλοι έχουμε!
Ηδη  άρχισα την αντίστροφη μέτρηση για τη νεα χρονιά με την προηγούμενη ανάρτηση! Ούτε φαντάροι να'μασταν! Πότε κάναμε την ανταλλαγή των δώρων μας για το 2012, πότε φτάσαμε τέλη του 2012, ούτε που το καταλάβαμε!!
Είπα, λοιπόν, να συνεχίσω να μετράω...αντίστροφα τις ημέρες!!
 Με χαρτοπετσέτα, πατίνες,  πάστα για effet ανάγλυφου και ένα burger πάνω στο ξύλινο  ημερολόγιο,
με κομμάτια από χαρτοπετσέτες ( το ίδιο και η ξύλινη εξωτερική επένδυση του ημερολογίου), ακρυλικά χρώματα και ένα γουράκι 2013,
Τρεις μικρές πεταλούδες σε μια χαρτοπετσέτα και πατίνα.

Τρία ημερολόγια για το χριστουγεννιάτικο bazaar για την ΜΚΟ-Μείνε δυνατός!  

Είπαμε, όλες μαζί ΜΠΟΡΟΥΜΕ γιατί θέλουμε!!

Να σας αφήσω, όπως ξεκίνησα : με ένα μεγάλο φιλί και ευχές για ένα γλυκό Σαββατοκύριακο!

22 σχόλια:

  1. Ένα φιλί κι`από εμένα Πέπη!!!....Πανέμορφα τα ημερολόγια!!!...και για καλό σκοπό!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι υπέροχα Πέπη μου όπως και τα προηγούμενα.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα όλα Πέπη μου!Και γιά καλό σκοπό!Καλό Σ/Κ φιλενάδα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συμφωνω και επαυξανω με τις προλαλισασες φιλες! ολα ειναι τελεια! εισαι αξια συγχαρητηριων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο σου Πέπη!!Είναι θαυμάσια τα ημερολόγιά σου κι ο σκοπός σου!!!Συγχαρητήρια!!!Καλό σ/κ να χεις!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από εσένα!!! Είναι υπέροχα και αυτά τα ημερολόγια!!! Καλό Σαββατοκύριακο Πεπάκι μου, σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πεπακι μου ειναι πανεμορφα!!!!Να εισαι καλα γλυκια μου!!!Φιλακια πολλαααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρέ Πέπη, βρε Πέπη, τί βραβείο να σου στείλω δεν ξέρω, που πρέπει να φτιάξω ένα ειδικά για σένα και τις κατασκευές σου ! Είναι πανέμορφα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα κι αυτά...όπως τα προηγούμενα, τα πιο παλιά και γενικότερα όλες οι δημιουργίες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όπως όλα όσα φτιάχνεις έτσι και αυτά τα ημερολόγια είναι υπέροχα!!!!!
    Πολλά φιλάκια και πολλές ευχές για Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε βρήκα. Βλέποντας τους κουμπαράδες σου για την έκθεση στη Θεσσαλονίκη μου κέντρισε το ενδιαφέρον να επισκεφτώ το σπιτάκι σου. Δεν έπεσα έξω. Όλες οι κατασκευές σου είναι ωραιότατες. καθώς επίσης και τα ημερολόγιά σου. Καλό Σαβατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να είσαι καλά Πέπη μου!!!!!!!!!!
    Είναι πανέμορφα και χρήσιμα!!!!!!
    Πολλά φιλάκια και καλό ΣΒΚ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια, Πέπη μου!!! Απίθανα ΚΑΙ αυτά!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΥΠΕΡΟΧΑ!
    Πεπη να εισαι καλα!
    Πολλα φιλια καλο σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο Πέπη...όλα υπέροχα!Και για καλό σκοπό!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φιλάκια κι από μένα Πέπη!!Πανέμορφα τα ημερολόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι υπέροχα ημερολόγια!Ειδικά αυτός ο στρουμπουλός μουστακαλής μάγειρας είναι ό,τι πρέπει για να ξεκινήσει η χρονιά σου!Να είσαι καλά!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τελεία ημερολόγια...και για πολύ καλό σκοπό!!!!Μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ημερολόγια έ;;; πολύ εξυπνη ιδέα..και σου εγιναν πολύ ομορφα ..οπως και τα προηγούμενα που δεν τα ειχα δεί..λόγο φορτωμένων ωρών..Πεπίτα μου... μπράβο.. σου...ετσι να παραδειγματιζόμαστε και εμείς...φιλακια πολλά επανω στο φιλί σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μου αρέσει που μετράς τις μέρες για τα Χριστούγεννα.Τα ημερολόγια σου Πεπη μου τέλεια όπως και τα προηγούμενα.Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφα ημερολόγια Πέπη μου γλυκούλα!!Πέρνα από το μπλογκ μου για να πάρεις μέρος στο Giveaway μου!!φιλάκια και καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ ωραία η ιδέα και για τα ημερολόγια. Μου έδωσες ιδέα να χρησιμοποιήσω κάτι παλιά κομμάτια ξύλου που έχω και να τα φτιάξω κι εγώ. Μπράβο Πέπη....και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...