Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Φασούλι το φασούλι........

Καλησπέρα!!!!
Πρώτα να σας ευχαριστήσω ΟΛΕΣ για τις πολύ ζεστές ευχές σας για την γιορτή μου αλλά και τις ευχές σας για το πτυχίο της κόρης μου , στην προηγούμενη ανάρτησή μου!
Μέσα από την καρδιά μου, σας ευχαριστώ!
Συγχωρήστε με που δεν απάντησα στην κάθε μια σας ξεχωριστά, αλλά είναι το ίδιο δυνατο το ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ , αν όχι πιο δυνατό!
Και κάτι ακόμη, με ρωτήσατε για το υλικό για αδιαβροχοποίηση - επειδή μου έχει σπάσει το μπουκάλι και το άδειασα αλλού, το μόνο που θυμάμαι είναι ότι ήταν της εταιρείας Dala
Στα δικά μας , τα σημερινά, τώρα....
Αλλη ανάρτηση ήθελα να κάνω, άλλη κάνω ! Ηθελα και να φανώ λίγο καλό κορίτσι (όσο για το "κορίτσι" έχω βάσιμες αμφιβολίες αλλά το παραβλέπουμε! ) εν όψει του ερχομού της Μεγαλειοτάτης στα μέρη μας!
Μαντέψτε!!!!!!!!!!!!!!
Ε κ α ν α  κουμπαράδες !!!!
Και για να μην λέω ψέματα, έχω αρχίσει εδώ και λίγο καιρό .
Η πρώτη "παρτίδα" είναι έτοιμη και σας την παρουσιάζω :
"Τα ρόδα της καρδιάς"
 Πήλινος κουμπαράς με λουλουδάκι και χάρτινη πεταλούδα χειροποίητα. Decoupage και πατίνα καφέ.
"Με ενα μπουκέτο λουλούδια"
 Ενα γυάλινο βαζάκι (από αυτά που έχουμε κατά δεκάδες !!!) με κρακελέ 1 συστατικού, χαρτοπετσέτα και πολλές πατίνες . Το καπάκι , τι άλλο, σχοίνινο!!!!!!
 Αυτό το γυάλινο βαζάκι με "ενέπνευσε" για την κατασκευή με γυψόγαζα
"Μια ωραία πεταλούδα"
 αυτού του κουμπαρά  σε σχήμα μανιτάρι ! Πάστα με κόκκους , ακρυλικά, relief . Και εννοείται  ότι η κατακίτρινη πεταλούδα είναι εντελώς χειροποίητη!
Το μανιτάρι ήταν η  ... δεύτερή  μου επαφή με τη γυψόγαζα (την "πρώτη" μου θα σας την δείξω την άλλη φορά), ενθουσιάστηκα παρόλη την ακαταστασία που γίνεται!
Εχει άπειρες εφαρμογές με απίθανα όμορφο αποτέλεσμα!
Δεν έχω αφήσει αντικείμενο που να μην το έχω κάνει καλούπι !
"Ο γύρος του κόσμου"
Μια μολυβοθήκη από διάφανο plexiglass μετατράπηκε σε κουμπαρά ! Χαρτοπετσέτα, δαχτυλοπατίνες και η επιφάνεια από πηλό με σφραγίδες.

Ρένα, δικοί σου ! Και έπεται συνέχεια!!!

Αυτά για σήμερα, φιλιά σε όλα τα μαγουλάκια με αγάπη!!

 

66 σχόλια:

  1. Πέπη μου όλα είναι πολύ όμορφα αλλά το μανιταράκιμε την πεταλούδα πραγματικά υπέροχο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αυτό το μανιταράκι! Με ταλαιπωρησε λιγάκι, αλλά νομίζω ότι άξιζε τον κόπο! Να'σαι καλά, Ευη μου, για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  2. ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ ΠΕΠΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ!!!!!!!!!
    ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι έκανε λέει???? Θα σου φέρουμε και την κούτα με τους έτοιμους κουμπαράδες???????

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχχαααααααααααααααα ζαλωσου τώρα το ποδήλατο Βικάκι φόρτωστο κουμπαράδες κι όρμα για Πλάκα, κι εχει κι ανηφοριέέέςςς!!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. ΟΧΙ ΟΧΙ, ΛΑΘΟΣ!!!!!!
      ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΜΕ ΕΚΔΡΟΜΙΚΟ, ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ;
      ΜΑΘΗΜΕΝΗ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΙ, ΞΕΧΑΣΤΗΚΑ!!!!

      Διαγραφή
    4. Για να μη μου λένε ότι τεμπελιάζω! Χαιρομαι που θα τα πούμε από κοντά!! Φιλί !!

      Διαγραφή
  3. Είναι πανέμορφα όλα!!!!μπράβο σου!!!!καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια ! Να'σαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  4. Απίθανοι όλοι!!! Είναι τέλειοι!!! Αγαπημένος μου το μανιταράκι!! Πιστεύω θα κάνει τρομερή εντύπωση στην έκθεση!! Είναι απλά υπέροχο!!
    Καλό βράδυ να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πανέμορφοι κουμπαράδες!!!
    Μαριλένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άντε…. εντυπωσίασες πάλι!!!! Φανταστικές οι δημιουργίες σου!!!! Πολλά φιλάκια Πεπίτα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και λίγα λες Βίκυ μου!
      Κάποιες,ονόματα δε λέμε, νοιώθουν άχρηστες. Πάλι βίντεο με βλέπω να κάνω...
      ΜΠΡΑΒΟ Πεπουλίνι!!!

      Διαγραφή
    2. Το Βίντεο ότι και να έκανες δεν το γλύτωνες!!!! Ποιός σου είπε να είσαι πολυτάλαντη!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ε, άμα κατάφερα να "εντυπωσιάσω" και σένα, Βικάκι, είμαι ..πλήρης!!!
      Αυτό το "Πεπίτα" με ενέπνευσε!!! Χαχα, με την απορία, προς το παρόν θα μείνεις!

      Διαγραφή
  7. Είναι όλοι πραγματικα υπέροχοι!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πινελιά μου, την έβαλες την όμορφη ..πινελιά σου!! Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφοι όλοι Πέπη μου ο καθένας με την δική του ξεχωριστή χάρη!!!Το μανιταράκι όμως με τρέλλανε,πολύ έξυπνη ιδέα!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που είσαι, κοπέλα μου? Χαίρομαι που σου άρεσαν οι κουμπαράδες! Αχ, αυτό το μανιταράκι! Εχει κάψει καρδιές , είναι και κατακόκκινο!
      Και από μένα , πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Πέπη μου μένω άφωνη!!!Καταπληκτικοί οι κουμπαράδες σου γλυκούλα μου!!!ειδικά αυτός με το τριαντάφυλλο, αριστοκρατικός!!! Μπράβο σου!!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανούλα γλυκειά, δεν με εξέπληξε το ότι σου αρεσει ο τριανταφυλλένιος κουμπαράς! Γλυκός σαν την κουβέντα σου! Φιλάκια και σ'ευχαριστώ !!

      Διαγραφή
  10. 'Ετσι μαζεμένους μας τους δείχνετε, κυρία μου, για να κομπλάρουμε ??? χαχαχα !! είναι όλοι τους υπέροχοι, Πέπη μου! Το μοτίφ του πήλινου είναι το αγαπημένο μου, το μανιτάρι είναι καταπληκτικό, οι πεταλουδίτσες, και στα δύο, είναι πανέμορφες, αλλά και το βαζάκι όπως και η μολυβοθήκη με τα πρωτότυπα καπάκια, σκέτη γλύκα! Περιμένουμε και τους υπόλοιπους !
    Καλό ξημέρωμα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα , κυρία μου, με έχεις "κομπλάρει" ΟΛΟΚΛΗΡΟ το καλοκαίρι με τα απίστευτα που δημιούργησες! Εμ, είδες πώς ..αλλάζουν τα πράγματα??!!! Χαχαχα!!
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ , καλή μου ! Να'σαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  11. τι ομορφοι κουμπαραδες....τι γλυκο μανιταρακι....ολα ειναι υπεροχα....αυτο το κρακελε σου 100%επιτυχια!!!(ποτε δεν το καταφερα ετσι ομορφο,οσο κ αν το προσπαθησα)Με το καλο να πουληθουν και να ακριβοπληρωθουν!!!αυτο το καπακι με τις σφραγιδες τρομερη ιδεα...υποκλινομαι στην φαντασια και την δημιουργικοτητα σου!!!συγχαρητηρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΑΑΑΑΑ ειναι πανεμορφοι Πεπη μου!!!!Μπραβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΝΙΤAΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΜΠΗΚΕ!!!!Στην εκθεση ολα τα βλεμματα θα ειναι πανω του
    Καλη συνεχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρό μου περγαμόντο (το αγαπημένο μου γλυκό !!), είσαι πολύ γλυκό!!!!

      Διαγραφή
  14. Το μανιτάρι όλα τα λεφτά!!!αλλά και οι άλλοι δεν πάνε πίσω!!!μπράβο Πεπη μου!!!Καλή συνέχεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι,πάντα με τη γλυκειά κουβέντα! Σ'ευχαριστώ, να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  15. Ολα μου αρέσουν!!!!!!
    Πέπη μου , πάντα γράφεις!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχοι κουμπαράδες!!!....ποιόν να πρωτοθαυμάσω....Μπράβο Πέπη !....Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πέπη μου μού αρέσουν όλα!!Είναι όλα πανέμορφα!Ετοιμάσου τήν άλλη εβδομάδα γιά συνάντηση παραλιακή μέ φίλες μπλόγκερ!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μπράβο στο ταλεντάκι σας , μυ άρεσαν όλοι
    καλή επιτυχία στην φιλανθρωπική εκδήλωση
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο ενας πιο γλυκος και πιο ωραιος απο τον αλλο Πεπη, αλλα το μανιταρακι μοναδικο.Γεια στα χερακια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είσαι απίστευτη χρυσοχέρα Πέπη!!! Πανέμορφοι!!!!!! Πολλά φιλάκια και... σ'ευχαριστώ πολύ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιός μιλάει ??!!! Για σένα τι να πω?! Σ'ευχαριστώ πολύ !

      Διαγραφή
  21. Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα!!!!Συγχαρητήρια στο κορίτσι σου ,να έχει καλή σταδιοδρομία!!!!!Ολες σου οι δημιουργίες εντυπωσιακές και μαρεσαν πολύ το μανιτάρι τα σουβέρ και οι κρίκοι με το σκοινί!!!!Μπράβο σου με τόσα πραγματάκια που εφτιαξες περασες πολύ δημιουργικά και όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  22. Υπέροχοι όλοι οι κουμπαράδες!!! Καλά με το μανιτάρι έπαθα πλάκα!!! Φανταστικό!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλά... το μανιταράκι εμπνευσμένο! Η αλήθεια είναι ότι δε συμπαθώ καθόλου τους κουμπαράδες σαν αντικείμενο, ίσως γιατί δε μου μένει τίποτα για να βάλω μέσα... χαχαχα! Αλλά οι δικοί σου είναι φανταστικοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου! Δεν μένει και τίποτα για αποταμίευση ! Αλλά τους βλέπω σαν διακοσμητικά στοιχεία και μόνον!Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  24. Είναι όλα τελεια !!!!Μππραββββωωω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλά η Ρένα θα καταενθουσιαστεί!!!!! Μια μικρή προτίμηση στο μανιταράκι θα δηλώσω. Είναι σκέτη γλύκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όλοι σου οι κουμπαράδες κοριτσάκι, είναι υπέροχοι, μου επιτρέπεις να ξεχωρίσω λίιιιιγο περισσότερο το μανιτάρι που είναι δίχως άλλο ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!! Να περάσετε πολύ όμορφα σήμερα, φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου επιτρέπω λέει!!! Κοριτσάκι, σ'ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια! Καλή εβδομάδα και καλή σχολική χρονιά να'χεις! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  27. Πεπηηηη!!!!!ολεεεεεεε!!!!!!καλεεε στασ!!!με πανικοβαλεις με τοσους κουμπαραδες!!!εγω ουτε τον 1ο δεν εχω ξεκινησει!!!
    Εκανες παντως πολυ καλη δουλεια!!!αλλα ξεχωρισα το μανιταρακι που ειναι μουυυρλια!!!Να σαι καλα και να δημιουργεις παντα ομορφα πραγματα!πολλα φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελαααα!!!!!!Ε, άμα ξεκινήσεις, δεν θα σταματήσεις! Ειδικά εσύ, που "κατεβάζεις" τόσες μα τόσες ιδέες!!!
      Αλεξάνδρα μου, να'σαι κι εσύ καλά !

      Διαγραφή
  28. Πανέμορφοι και αυτοί οι κουμπαράδες! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...