Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Ενας κύριος στη γειτονιά μας! Και κάτι ακόμη...

Και εκεί που μάζευα και συμμάζευα (και τελειωμό δεν έχω) , τσουπ, μια μπάλα άσπρη κύλησε από μια σακουλίτσα !!
Μια μπάλα από φελιζόλ ήταν και έτσι όπως την έβλεπα , τα άφησα όλα, σύξυλα γιατι μου ήλθε ιδέα!
(Και μην αναρωτηθείτε τι θέλει μια μπάλα καλοκαιριάτικα! )
Φυσικά στην υλοποίηση της ιδέας, βοήθησε και η αγαπητή γυψόγαζα! "Ντύθηκε" με μεμβράνη , τρια στρώματα γυψόγαζα , πρώτα στη μισή μπάλα και μετά στο δεύτερο μισό , έβγαλα τη μπάλα-καλούπι, την συναρμολόγησα και είχα μια από γυψόγαζα(δεν έχω βγάλει πολλές φωτο γιατι δεν είχα βοηθό και δεν μπορούσα να βγάζω συνέχεια τα γάντια !). Εκανα και μια δεύτερη, μικρότερη, που βρήκα !
Λίγο χαρτόνι, γυψόγαζα και ακρυλικά αρκούσαν για να δημιουργηθεί αυτό το μικρό ασπρόμαυρο  πραγματάκι 
Πηλός αέρα για τη βάση και τα πλαϊνά που κολλήθηκαν με atlacol στην μπαλίτσα μου

 και νατος ο κύριος ..Χιονούλης!  Οπως καταλάβατε πρόκειται για έναν γλυκούλη χιονάνθρωπο, με τα ποδαράκια του, τα χεράκια του και φυσικά  με το καπελάκι του,
 την όμορφη φορεσιά του 
Ο Χιονούλης

 και τα απαραίτητα αξεσουάρ  (κασκώλ, σκουπίτσα με κουδουνάκι)!
Και εννοείται ότι είναι ένας χαριτωμένος κουμπαράς  (κουράγιο , ένας μένει!!!!) !
Δεν σας φέρνει στο μυαλό (εστω και λιγο) τα .... Χριστούγεννα!!!!!!!!!!!!!!!

Χθές παρέλαβα από το Ταχυδρομείο και ένα πακέτο : αυτό της δικιάς μας της Ρούλας της Σμαραγδένιας!!
Να σας θυμήσω ότι είχα κερδίσει (χαχα) στον διαγωνισμό της!
Και μου ήλθαν όχι ένα, ούτε δυο αλλά τρία (!!!!!!!) δωράκια!!
Ειδικά το πρώτο, που δεν το ήξερα αλλά είχα μάθει τα καλύτερα , το χάρηκα πάααρα πολύ!!  Να το ομολογήσω , Ρούλα μου, ντρεπόμουν να στο ζητήσω αλλά εσύ  "διάβασες" τη σκέψη μου από μακριά!
Το δεύτερο είναι η πανέμορφη δαντελένια χαρτοπετσετοθήκη , για την οποία δίνει και λεπτομερέστατες οδηγίες κατασκευής εδώ
ενώ η καταπληκτική ζωγραφισμένη μολυβοθήκη ήδη έχει πάρει θέση στο γραφειάκι μου!

Ρούλα μου, σ'ευχαριστώ πολύυυυυ!
Και τέλος, να σας ζητήσω συγγνώμη γιατί δεν έχω προλάβει να απαντήσω σε όλες σας στην προηγούμενη ανάρτηση , γιατί ο blogger δεν μου έκανε τη ..χάρη την εβδομάδα που διανύουμε!!

Τραγουδάκι θέλετε ;
Πολλά φιλάκια !!!
Ενα όμορφο Σαββατοκύριακο να'χετε!!

61 σχόλια:

  1. Τι ομορφος χιονανθρωπος!! τι γλυκια φατσούλα!! αχχχ! Μυρισαν Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κωνσταντίνα μου, κι εγω όταν τον έφτιαχνα είχα στο νου μου τα Χριστούγεννα! Χαίρομαι που έφερα αυτή τη νότα , λίγο (???) νωρίς φέτος!!

      Διαγραφή
  2. Αυτός ο κουμπαράς θα είναι ο πιο επίκαιρος μια και τότε που θα γίνει η έκθεση θα πλησιάζουν Χριστούγεννα.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, αυτή ακριβώς ήταν και η πρόθεσή μου!! Να "φέρω" λίγο πιο νωρίς τα Χριστούγεννα!! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  3. polu kalos mia glyka!!!!!!!!!!!!!se euxaristo kai gia tis euxes na eisai kala....kalo xeimona filia vaso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που είσαι καλό μου κορίτσι; Σε χάσαμε και μάς είπεις! Σ'ευχαριστώ πολύ ! Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Πέπη μου,μας δίνεις υπέροχες ιδέες!Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι να σς εξάπτω την φαντασία! Το καλύτερό μου! Να'σαι καλά, γλυκειά μου! Καλό Σ/Κ να'χεις!

      Διαγραφή
  5. και εγώ συμμαζεύω και τελειωμό δεν έχω (ΠΟΤΕ όμως) και εκεί που το κάνω μου έρχεται φαεινή ιδέα και τα παρατάω όλα στη μέση...ο κουμπαράς έγινε τέλειος και ναι θυμίζει χριστούγεννα και ναι είναι γλύκας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, βρε Νίκη, τι πρόβλημα κι αυτό ! , κι έκανα και ένα συρτάρι για τις κορδέλες μου, όπως είχες πεί αλλά και πάλι, δεν.........
      Με το καλό να έλθουν και οι γιορτες!!

      Διαγραφή
  6. Επίκαιρος θα είναι γιατί η εκθεση θα γίνει κοντά στα Χριστούγεννα!!Πολύ όμορφος είναι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάνια μου, χαίρομαι που έφερα χριστουγεννιάτικο άρωμα στη γειτονιά μας!

      Διαγραφή
  7. ΑΑΑΑΑ!!!!!!!
    ΚΙ ΕΝΑΣ ΚΥΡΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΨΕΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ ΜΑΣ!!!!
    ΠΕΠΙΤΑ ΜΟΥ , ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΟΣ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να αποδειχτεί άριστος συνοδός !!
      Να'σαι καλά, Ρενα μου! Καλό Σ/Κ να'χεις!

      Διαγραφή
  8. Πω πω πω... τι όμορφος ο κύριος Χιονούλης!!!! θα αντέξει όμως ο καημενούλης ανάμεσα σε τόσα μοντέλα που θα υπάρχουν σε αυτή την έκθεση ή θα λιώσει???? Πεπίτα μου άλλη μια υπέροχη δουλειά σου!!!!!!! Να χαίρεσαι τα υπέροχα δωράκια της Ρουλίτσας μας!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον έχω κάνει "δυνατό" για να αντέξει !! χαχα!!
      Α, τα δωράκια μου τα χάρηκα πάααρα πολύυυυ!!

      Διαγραφή
  9. πολύ όμορφος ο Χιονούλης!!!!
    Μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφος ο Χιονούλης σου Πέπη μου!!Εχης μεγάλο ταλέντο καί πολύ φαντασία!!Μπράβο κορίτσι μου!!Καλό Σ/Κ σού εύχομαι!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Κι εσύ, να'σαι καλά !

      Διαγραφή
  11. Υπέροχος ο χιονανθρωπάκος σου, Πέπη μου ! Και τί λεπτομέρειες !! Όλα σου τα έργα είναι ξεχωριστά ! Ξεχωριστά είναι και τα δώρα που έλαβες από την Ρούλα, να τα χαίρεσαι! Φιλάκια και καλό σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie-Anne, χαίρομαι που σου άρεσε ! Και όρίστηκε από την Ρένα "συνοδός των μοντέλων " για ...Παρίσι !! χαχα!! Καλό Σ/Κ και καλά...μπάνια!!!

      Διαγραφή
  12. Γλυκουλης και χαρουμενος ο χιονουλης σου,μας εφερε αρωμα Χειμωνα.Μεγεια και με χαρα τα δωρακια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, είναι και λίγο..στρουμπουλός ο Χιονούλης! Αλλά είναι και τσαχπίνης!! Και σκανταλιάρης!! Και κυρίως, δεν...γκρινιάζει!!!!!! Χαχαχα!!! Φιλάκια! Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  13. Γλυκός και τρισχαριτωμένος ο κύριος Χιονούλης Πεπάκι!!!! Τα δωράκια από τη Ρουλίτσα είμαι σίγουρη ότι στάλθηκαν με πολύ αγάπη αλλά κι εσύ τα παρέλαβες με ανάλογα συναισθήματα!!! Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, για τα δωρα μου δεν έχω λόγια!! Είναι όλα τέλεια! Ε, και ο κύριος Χιονούλης καλούλης είναι!! Καλό Σ/Κ, γλυκειά μου!

      Διαγραφή
  14. Βρε συ δεν σε προλαβαίνω!!! Όμορφος ο Χιονούλης σου! Μα που τα σκέφτεστε όλα αυτά;Χαχα...Φιλιά Πεπίτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να ΜΗΝ σκέφτομαι κάτι άλλο , σκέφτομαι τι άλλο θα κάνω!!! Αλλά , τελειώσαμε (??) με τους κουμπαράδες! Τωρα έχουμε άλλα ! Ξέρεις!! Φιλιά , καλό Σ/Κ και φιλί !

      Διαγραφή
  15. Πέπη μου πανέμορφος και γλύκας ο κουμπαράς σου!!Πολλή όμορφη δουλειά!!!Τα δωράκια της Ρούλας υπέροχα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι, εσυ ξέρεις πολύ καλά από ..πολλή δουλειά!! Να'σαι καλά! Σ'ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ ωραίος ο χιονάνθρωπος σου!!! Έφτιαξα και εγώ έναν!!! Μάλλον θέλουμε να έρθουν τα Χριστούγεννα ε?
    Φιλιά
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, πως, δεν θέλουμε?? Και μάλιστα πολύ!! Χαίρομαι που σου αρέσει ! Αντε να βρεί και παρέα ο δικός μου, γιατί τα 'χει "παίξει" με τόσες κυρίες!!!! Φιλάκια! Καλό Σ/Κ!

      Διαγραφή
  17. Να χαίρεσαι το δωράκι σου! Αχ, πόσο μου αρέσει ο χιονούλης! Μπράβοοο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σου, Πέπη!Μεγειά τα δωράκια!Ωραίος ο χιονούλης, χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλορίζικα τα δωράκια σου.
    Όσο για την χρυσοχέρα κυρία Γυψογάζα, την βλέπω που γυρίζει -από εδώ και από εκεί- και μόνο σε μένα δεν έρχεται να βοηθήσει. χα χα χα.
    Όμορφος ο χιονάνθρωπος. Τι νομίζεις, πριν το καταλάβουμε, θα έχουν έρθει Χριστούγεννα.
    Καλή Κυριακή να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη σκάς, Σωσώ μου! Τι κι αν δεν έρχεται εκείνη σε σένα??!! Πήγαινε εσυ σε αυτήν !! Πάρε και καμιά από τις όμορφες χαρτοπετσετούλες που έχεις και ..πράξε τα δέοντα!! χαχα!!
      Οσο για τα Χριστούγεννα, απόλυτο δίκιο έχεις! Πίσω απ'την πόρτα είναι!! Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να'χεις!

      Διαγραφή
  20. Πέπη μου σε ξαναβρίσκω σε μεγάλη έμπνευση! Κούκλος κι ο Χιονούλης, απίστευτοι κι οι κουμπαραδες (καλά εμένα γιατι δε μου κατεβαίνει τίποτα;)κι όλα όσα φτιάχνεις!
    Τα δωράκια σου το ένα πιο καλό απο το άλλο, ευχομαι να είσαι πάντα τυχερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Νίκη, ξεκίνα να φτιάξεις τον πρώτο και να δεις πόσες ιδέες θα σου έλθουν! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  21. Να μαι και εγώ οπως παντα καθηστερημένη και σόρυ Πεπίτα μου.....χαρηκα που σου άρεσαν αυτά που κερδισες...παρε κανενα τζόκερ παιδί μου;;; απο τα μικρα αρχίζει η τύχη που ξερεις καμιά φορα...χι.χι.. καλά στις κατασκευές δεν παίζεσαι....ακου να σκεφτείς να κανεις χιοναθρωποκουμαρά;;;χι..χι. κούκλος έγινε με το γιλεκάκι του και τα αξεσουάρ του..φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μου άρεσαν?!! Ξετρελλάθηκα ! Δεν παίζεσαι Ρούλα μου! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα ζεστά σου λόγια!

      Διαγραφή
  22. Τι γλυκός χιονάνθρωπος! Τι όμορφος που είναι ο Χιονούλης σου!! Και είναι και κουμπαράς! Που να το φανταζόμουν!! Απίθανος!!! Μπράβο σου!!!
    Συγχαρητήρια και για τα δωράκια σου!! Να τα χαίρεσαι! Πάντα τυχερή εύχομαι να είσαι!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. γλυκύτατος ο χιονούλης!!!! πολύ όμορφα τα δωράκια σου, να τα χαρείς!!! Φιλάκια πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα Πέπη μου!!Ειναι κούκλος και πολύ περιποιημένος πολλά πολλά μπράβο!!!Με γειά τα υπέροχα δωράκια σου πάντα τυχερή εύχομαι να είσαι!!!Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πώς ήταν δυνατόν να τον αφήσω απεριποίητο?? Να'σαι καλά, Νάσια , σέυχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  25. ΠΈΠΗ μου γειά σου!!!!!!
    Μου αρέσει πολύ ο χιονάνθρωπος σου και τα κατάφερες πολύ καλά μαζί του!!!!!!!!!!
    ΗΡούλα μας να είναι καλά και να μας στέλνει όμορφα δωρα!!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ομορφη Κυριακη ματια μου..να σαι καλα..πανεμορφος ο Χιονουλης..ενα μεγαααααααααααααααλο Φιλι κι απο μενα..να περνας ομορφα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο μεγάααααααααααααααααααααλο φιλί από μένα, Μαράκι!!

      Διαγραφή
  27. Τέλειος ο χιονούλης!...τότε που θα γίνει η έκθεση...θάναι και επίκαιρος....Μπράβο Πέπη!...παραγωγή από κουμπαράδες!..κι`όλοι ένας κι`ένας! Τα δωράκια σου να τα χαρείς!...είναι πανέμορφα! Καλό υπόλοιπο Κυριακής σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. να χαρω εγω φατσουλα του χιονουλη..αχου το μωρε..ειναι πολυ αγαπηστερος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλό μήνα!!!!Έχεις βραβείο!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αχ!Σε νοιώθω με αυτό που είπες για την καθαριότητα!Και γω βάζω μπρος να συμμαζέψω και τελικά βρίσκω κάτι για να το μεταποιήσω!Μεγειά τα δωράκια σου αλλά και ο Μεσιέ Χιονούλης είναι κούκλος και θα γίνει περιζήτητος!!!Από μια μπαλίτσα, βγήκε κάτι πολύ όμορφο!Σε ευχαριστώ πολύ για τη στήριξη, τα καλά σου λόγια και το ενδιαφέρον σου!Φιλάκια πολλά και καλό μας μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ομορφα τα δωρακια σου και ο Χιονουλης ωραιοτατος
    γεια στα χερια σου και καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο χιονούλης είναι όλα τα λεφτά! Πολύ χαριτωμένος!
    Όσο για τα δωράκια - υπέροχα! Μπράβο στη Ρούλα για την γενναιοδωρία της!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλημέρα και καλό μήνα
    αν και η αγαπημένη μου εποχή είναι το καλοκαιράκι , λάτρεψα τον χιονούλη..ειδικά που είναι χαμογελαστός
    συγχαρητήρια για τα δωράκια το τελευταίο το λάτρεψα πολύ , μου θυμίζει την αγαπημένη μου Ελλάδα, θάλασσα ,καλοκαίρι, νησιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλο μηνα
    Ποιος θα αντισταθει στο χιονουλη; κανενας με τετοιο χαμογελο ειναι γλυκας!!!!
    Τα δωρακια σου ειναι πανεμορφα παντα τυχερη!!
    Πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πέπη καλησπερα!!!Ετσι να μπαίνουμε σιγά- σιγά στο κλίμα των χριστουγεννιάτικων γιορτών...Ο ομορφούλης θα κλέψει καρδιές στην έκθεση!!!!Εύχομαι καλή συνέχεια στις φινετσάτες δημιουργίες σου.....Καλό βράδυ!!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...