Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Ο μύλος και ο μυλωνάς

Μια μεγάλη καλημέρα  !
Πρωτοβρόχι σήμερα για την Αθήνα μετά από αρκετούς μήνες χωρίς μια σταγόνα!

Φυσικά, θυμόσαστε την καλοκαιρινή (αχ, πόσο μακριά φαίνεται να ήταν το καλοκαιράκι!!) ανάρτηση της Ρένας με τους όμορφους μύλους !
Είχα ..απειλήσει οτι θα κάνω!!
Μόνο που στην πορεία μου βγήκε και κάτι άλλο....
 Ο μυλωνάς ξεκίνησε τη δουλειά στο μύλο!!! Εβαλε και το καπελάκι του και άρχισε ,πρωϊ πρωϊ, για να τα προλάβει όλα !
 Ο μύλος έγινε με γυψόγαζα, άμμο με στόκο και ..τσόφλια αυγών που βάφτηκαν με πατίνα καφέ.
Η πορτούλα με το μάνταλο  και το μικρό παραθύρι έγινε με πηλό! Εμ, να μην μπεί και ένα rustique καρώ κουρτινάκι με δαντελίτσα φτιαγμένη από τη μυλωνού (λέμε, τώρα !!!!).
                                           
 Για την κορυφή του μύλου χρησιμοποιήθηκαν καλάμια από ..ψάθα για τη θάλασσα (του χρόνου να δω που θα κάθομαι!!).
Καλά, για τη φτερωτή δεν έχω λόγια!! Το μόνο που θα σας πω, είναι οτι καθόμουν ένα (!!!) βράδυ και προσπαθούσα να τη στερεώσω ( με ..ησύχασε το γεγονός ότι και την πρώτη διδάξασα την παίδεψε λιγάκι την πρώτη φορά). Και με είχαν πάρει στο.."δούλεμα" στο σπίτι!
Πάντως , προσωπικά με διευκόλυνε πιο πολύ το να σκληρύνω το ύφασμα και να χρησιμοποίησω χοντρό σύρμα για τις ακτίνες. Η χαρά μου, όταν τα κατάφερα, δεν περιγράφεται!

 Πέτρα Πηλίου, πετραδάκια, ξυλάκια και βρύα και ....να το τελικό αποτέλεσμα!
                                           
Ετοιμος ο μύλος - κουμπαράς, μαζί με τους υπόλοιπους να περιμένει και αυτός το ταξίδι ! Βέβαια, θα μου πείτε, με τι θα γεμίσει!! Ας γεμίσει με αγάπη  !
Νομίζω φτάνει και περισσεύει!


Μια γλυκειά Κυριακή σε όλους!

83 σχόλια:

  1. Όλα τα έφτιαξες τέλεια, κάτι όμως ξέχασες... θέλεις να σου τι???? Ο κυρ Μέντιος ο γαϊδαράκος του Μυλωνά που είναι Πεπίτα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιας κι εχουμε πήξει από.. γάϊδαρους, είπα να μην βάλω εγώ! Χαχα! Αλλά, εαν θέλεις , να κοιτάξω να δω τι μπορώ να κάνω για σένα!

      Διαγραφή
    2. Όχι για μένα!!!! Τον κακομοίρη των μυλωνά δεν τον λυπάσαι... να κουβαλά τα σακιά στην πλάτη θέλεις???

      Διαγραφή
  2. ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!! Πολυ ωραιος κουμπαράς!!! μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε. Κωνσταντίνα μου! Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Βρε σεις τι φτιάχνετε;Πως θα σας προλάβω;;;Τι υπερπαραγωγή κουμπαράς είναι αυτός Πέπη; Είναι πολύ όμορφος!!!Καλημέρα Πεπούλα...όμορφη Κυριακή...μάλλον θα σε δω νομίζω...χαχαχα...φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι υπερπαραγωγή, απλά την "είδα" λίγο ..παιδί! Μεγαλούτσικο, δεν λέω, αλλά παιδί! Και μου αρέσει τόοοσο πολύ να κάνω τέτοια που δεν υπολογίζω ..τα χρόνια που κουβαλάω!!

      Διαγραφή
  4. Α,καλά,έχεις ξεφύγει!!!!!Τι τέλειο που έγινε!!!!!!Γεια στα χέρια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ...ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ...
    ΕΙΣΑΙ Α-ΠΑΙ-ΧΤΗ, λέμεεεε!!!
    Φιλιά πολλά θαυμαστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάξε εσύ από τα ά-παι-χτα βίντεο που ξέρεις και εμείς δεν θέλουμε κάτι παραπάνω!
      Και από μένα πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα!! Ωραιος ο μύλος σου αλλά ο μυλωνάς κλέβει την παράσταση!!! Καλη σου βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι, μήπως θέλεις να σας...γνωρίσω?? χαχα!!!
      Να'σαι καλά! Σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. χαχαχααχα!!!! Δεν ΠΑΙΖΕΣΑΙ, λέμε!!!! Υπέροχος!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Πεπάκι!!! Έχασα πολλούς κουμπαράδες βλέπω!!!!! Τι έκανες πάλι βρε παιδί μου, μας έχεις βάλει τα γυαλιά ή μου φαίνεται!!! Εξαιρετικοί όλοι, ο δε ανεμόμυλος με κυρ μυλωνά, είναι όνειρο!!!! Σου αξίζουν πολλά πολλά μπράβο!!! Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι, κάπως την έχω "δεί" με τους κουμπαράδες και μου αρέσουν πολύ! Οσο δε, βλέπω οτι σας αρέσουν, δεν σταματάω !!! Καλή εβδομάδα και σενα και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφος και ο μύλος σου, αλλάααα θα συμφωνήσω με τη Μαρία ότι ο Μυλωνάς είναι όλα τα λεφτά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια, μία-μία! Α, δεν σας το είπα , εχει και μυλωνού ο κύριος Μυλωνάς! Επομένως, μην κάνετε όρεξη!
      Χαχα! Ευχαριστώ, Χριστινάκι για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  10. Pepi....Καλημέρα !!! Τι όμορφο που είναι μωρέ....και τα χρώματα του μου αρέσουν πολύ....
    Πάρε και λίγη αγάπη ....να την βάλεις στον μύλο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πειράζει να πάρω την αγάπη, να σου "σκάσω" και ένα φιλί και να σου πω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ?? !!!!

      Διαγραφή
  11. Εσύ παιδί μου έστησες ολόκληρη παράσταση πάνω στην πέτρα....
    Πέπη μου... μυλωνάς και ανεμόμυλος έγιναν φανταστικοί!....Καλά κάνεις και μας εξηγείς πως τα έφτιαξες και τι υλικά χρησιμοποίησες...για να παίρνουμε ιδέες....
    Όμορφη Κυριακή!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσε βλέπω! Κι εγώ χάρηκα για το αποτέλεσμα! Να'σαι καλά, σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  12. Όμορφο όμορφο όμορφο!!!!!!ενθουσιάστηκα!!!φαίνεται;....μπράβο Πεπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φαίνεται και μου αρέσει! Πάντα έτσι χαρούμενη να είσαι Μαράκι!

      Διαγραφή
  13. Μου βγαζει μια ρομαντικη και παιδικη νοσταλγια αυτη σου η δημιουργια...πολυ ομορφα ολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω οτι πρέπει να το δω αυτο το φαινόμενο του παλιμπαιδισμού !! Σ'ευχαριστώ, Μαργαρίτα!

      Διαγραφή
  14. ΕΧΕΙΣ ΞΕΦΥΓ' ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΕΠΙΤΑ ΜΑΣ!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΟΣ ΤΕΛΕΙΟΣ, ΒΑΛΕ ΚΙ ΕΝΑΝ ΓΑΙΔΑΡΑΚΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Η ΒΙΚΥ ΜΑΣ!!!!!!!
    ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!!!!
    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Βρήκα γάϊδαρο!!!!!
      Να'σαι καλά Ρενάκι!
      Πρωτα ο Θεός, θα τα πούμε στην όμορφη Θεσσαλονίκη!
      Μα δεν θέλουμε να αντισταθεί κανείς!! Ετσι δεν είναι??!!!

      Διαγραφή
  15. υπέροχο όλο!!! από τον μυλωνά να ξεκινήσω, από τον μύλο, από τις λεπτομέρειες?? πολύ ωραία δουλειά!!!! καλά τα πορτοπαράθυρα νόμιζα ήταν ξύλο κανονικό!!! μπράβο!!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια ότι γίνομαι παιδί με τέτοιου είδους κατασκευές!!Και μου αρέσουν πάρα πολύ! Και χαίρομαι ακόμη περισσότερο όταν σας αρέσουν κι εσάς!
      Να'σαι καλά, Εύη μου!!!

      Διαγραφή
  16. Ειπα να ξεκινησω να φτιαχνω και εγω τον κουμπαρα μου...και επεσα πανω στον δικο σου Πεπη μου!!!!!
    ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ!!!!! ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΣ!!!!!

    ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα που ξεκίνησες, ποιός σε πιάνει??!!
      Να'σαι καλά, Ντέπυ μου , σ'ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  17. Τωρα τι να πω για τον μυλο? Για τον μυλωνα ή για το κουρτινακι με τη δαντελα? Εισαι απαιχτη κοριτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τι να πώ για τις τσαντούλες σου?!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, Κατερίνα!!

      Διαγραφή
  18. Φανταστικό!!!!!!!!!!!Δεν παίζεσαι με τίποτα!!!!!Μπράβο Πέπη !!!!!Μπράβο!!!Πολλά φιλιά!!!!Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, είσαι πολύ ευγενική και καλοσυνάτη! Και σ'ευχαριστώ ! Να'σαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  19. Είναι υπέροχη αυτή η σύνθεση ! Και ο μύλος με τις ψηφίδες από αβγά και το ρουστίκ κουρτινάκι ! Pepi, πάω πάλι για τα υπογλώσσια, ξέρεις εσύ ... ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι θα σε κάνω εσένα με τα υπογλώσσιά σου!! Γλυκειά μου, σ'ευχαριστώ για ακόμη μια φορά!

      Διαγραφή
  20. Pepi μου,
    πολύ όμορφη σύνθεση και μπράβο σου γιά την αστείρευτη ευριματικότητα σου!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα και φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πέπη μου,ο μυλωνάς αλλά καί ο μύλος σου,είναι καταπληκτικοι!!Καίμέ πολύ δουλειά καί λεπτομέρια!!Μπράβο,ο κουμπαράς είναι φανταστικός!!Μιά καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά, την παράσταση έκλεψε ο μυλωνάς!!
      Δήμητρα , πολύ χάρηκα για την καλή σου τη κουβέντα!

      Διαγραφή
  22. ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΕΓΙΝΕ...ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ,,,ΜΠΡΑΒΟ ΠΕΠΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νένα μου, για να σου είμαι ειλικρινής , δεν νομίζω ότι είναι πολύ καλή δουλειά, αλλά το σίγουρο είναι οτι έγινε με πολλή αγάπη και κέφι! Σ'ευχαριστώ πολύυυυ!!!

      Διαγραφή
  23. Τι φανταστικη συνθεση!!Μπραβο σου Πεπη.φιλια Ελσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. για άλλη μια φορά θα πω "μπράβο"!!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όπως πάντα,μια καταπληκτική δημιουργία!!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καταπληκτική δημιουργία!!!!!
    συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτός δεν είναι ένας απλός κουμπαράς. Είναι σύνθεση-κουμπαράς.
    Μπράβο Πέπη. Καλή συνέχεια, γιατί σίγουρα θα υπάρξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΦΟΥ ΧΑΛΑΡΩΣΑ ΛΙΓΟ...ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΑΛΑΝΤΗ ΠΕΠΗ ΜΟΥ!ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΕΓΤΙΑΞΕΣ...ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ..ΤΩΡΑ!ΥΠΕΡΟΧΟ ΟΤΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ...ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι, που είσαι , καλή μου???!!! Εσυ δεν θα προλάβεις??? Ας γελάσω!!! χαχα!!!
      Εσυ που κάνεις μικρά θαυματάκια??
      Οπως και να'χει, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  29. Πέπη γλυκούλα μου, θαυμάσιο έργο!!!Καταπληκτικό!!!Μπράβο σου για όλα!!! Πέρνα να πάρεις το βραβείο σου από μένα!!!φιλάκια πολλά, θα τα πούμε στην Θεσσαλονίκη σύντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το πάρω το βραβείο με μεγάλη χαρά ! Φανούλα, σ'ευχαριστώ για τη ζεστασιά σου! Κι εγω ελπίζω να τα πούμε πάλι!!

      Διαγραφή
  30. Πεπούλα, σε παίδεψε το πανάκι αλλά άξιζε τον κόπο ! Υπέροχος έγινε ο ανεμόμυλος ! Αλλά και ο μυλωνάς ! Καταπληκτικός κουμπαράς και όχι μόνο!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, παπαπα, παντρεμένες γυναίκες, με το μυλωνά!! Ντροπή! Οσο για το πανάκι, τι να σου λέω !!! Μού άλλαξε τα ..φώτα! Βεβαια, τωρα, "ξεπετάω" όσα θέλεις! Χαχα! Ευχαριστώ, Marie Anne!

      Διαγραφή
  31. Είναι υπέροχος ο κουμπαράς σου!! Τέλειος!! Μπράβο!! Ο μυλωνάς όμως.. κούκλος!! χιχι! Μπράβο σου!! Πραγματικά τέλειος!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, δεν μπορώ άλλο ! Να σας δώσω ..από έναν μυλωνά, να ησυχάσετε!! Χαχα!! σ΄'ευχαροστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  32. Οταν σου λέω Υπέροχος ..... ΥΠΕΡΟΧΟΣ!!!!
    Μπράβο Πέπη μου!!!
    Οσο για τον μυλωνά άπαιχτος!!Αλλά ας τον αφήσουν ήσυχο ,μην έχουμε και ερωτικά δράματα !!!χαχα
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να και μια κυρία ! Οχι μόνο δεν ασχολείται με τον κύριο μυλωνά, αλλά τον παρακάμπτει !
      Να'σαι καλά, Χρυσάνθη μου!

      Διαγραφή
  33. Θα ήθελα να αλέσω ένα σακί σιτάρι στον καταπληκτικό μύλο σας! Μου άρεσε και εντυπωσιάστηκα με τα τσόφλια αυγών στο επίχρισμα του μύλου και το καρώ δαντελένιο κουρτινάκι και σκέφτηκα ότι ο διαφορετικός μυλωνάς γλυκούλης και ριγωτούλης
    θα μου φτιάξει πιο νόστιμο αλεύρι για το χειμώνα, να κάνω κουλουράκια στην γλυκιά μου 'Αλκηστη...Και επειδή γνωρίζω το
    *μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικά μην δώσετε* εγώ θα σας πληρώσω και με το παραπάνω....Ευχαριστώ!! Υπέροχη η δουλειά σου καλοφτιαγμένος μύλος -σύνθεση. Καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόπιασε στο μύλο μας!! Εχουμε εκπληκτικό αλεύρι για να φτιάξεις ό,τι καλούδια επιθυμείς ! Και εννοείται ότι από τις χρυσοχέρες γιαγιάδες -και όχι μόνον- δεν παίρνουμε τίποτα! Ευχαριστώ για τη βόλτα στο σπιτάκι μου!

      Διαγραφή
  34. Τέλειος ο κουμπαράς!Αυτό με τα τσόφλια ήθελε φαντασία και έμπνευση!Ο μυλωνάς πολύ γόης!Όλες οι νιες του χωριού θα ζυμόνουν συνέχεια ψωμί προκειμένου να πάρουν αλεύρι από τα χεράκια του!Μου άρεσε πολύ και η βάση πάνω στα οποία στήριξες τη σύνθεσή σου!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές και ζεστές οι κουβέντες σου! Σ'ευχαριστώ από την καρδιά μου!

      Διαγραφή
  35. βρε κουκλίστικος ο μύλος έτσι κρατάω και εγώ κουμπαρά φιλενάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου, κράτα εσύ όχι έναν αλλά δυο κουμπαράδες, να δω όμως με τι θα τους γεμίσεις!!! χιχι!
      Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  36. ΦΟΒΕΡΟΣ Ο ΜΥΛΟΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΠΕΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι υπέροχο κουμπαρά έφτιαξες βρε κούκλα μου;Φανταστικός μπράβο!!Φιλάκια στο μυλωνά χα χα χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Beautiful work!!! nice blog!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καταπληκτικός!!! Συγχαρητήρια Πέπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μοναδικός!!απίστευτος πανεμορφος!!!!χιλια μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. τι ομορφοοος!!!πολυ ομορφη συνθεση,υπεεεροχα φτιαγμενηηηη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!!!! ΤΕΛΕΙΟΣ!!!! ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟΣ!!!!!ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ!!!! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!! ΠΕΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!!!! ΤΕΛΕΙΟΣ!!!! ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟΣ!!!!!ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ!!!! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!! ΠΕΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...