Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Ο "τύπος" βρήκε τη θέση του!

Να'μαι και πάλι κοντά σας!
 Να σας πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα πολύ ζεστά και γλυκά σχόλιά σας στην προηγούμενη ανάρτησή μου! 
Αυτή τη φορά, είπα να κάνω μια μικρή ανάπαυλα από τους κουμπαράδες και να σας δείξω κάτι που έφτιαξα στο τέλος του καλοκαιριού !
Περιοδικά, εφημερίδες, κάποια σκόρπια έγγραφα ηταν μέσα σε ένα καλάθι και συνέχεια μου έπεφταν εκνευρίζοντάς με ! Αποφάσισα να τα τακτοποιήσω καλύτερα και πιο αποτελεσματικά αλλά συγχρόνως να είναι κάτι στυλάτο και με προσωπικότητα!

Λοιπόν, πως θα σας φαινόταν αν φτιάχναμε μαζί και από την αρχή μια θήκη για τα περιοδικά και τις εφημερίδες ;
Θα χρειαστούμε :
Ενα κομμάτι μακετόχαρτο πάχους 0,5 εκ.
Κοπίδι
Γυψόγαζα
Αφρόστοκο , ή/ και πάστες, ακρυλικά χρώματα
και πολλή ..φαντασία !!!!!!

Σχεδίασα στο μακετόχαρτο 4 τραπέζια ίδιου μεγέθους , με ύψος 32εκ, μικρή βάση 12εκ και μεγάλη βάση 18εκ.
 
και έκοψα με το κοπίδι .
Επειδή σκέφτηκα ότι δεν θα μπορούσα να δουλέψω άνετα το εσωτερικό του όταν θα ήταν τελειωμένο, είπα να φτιάξω πρώτα τις εσωτερικές πλευρές.
Με μια σπάτουλα άπλωσα  αφρόστοκο ή/και πάστα σχετικά ελαφριά για να μην βαρύνει η θήκη ,
και , τελικά, έχω αυτό το αποτέλεσμα.
Μια μικρή λεπτομέρεια : γύρω - γύρω , αφήνω μισό εκατοστό χωρίς να βάλω τίποτα για να έχω λεία την επιφάνεια.
Αφού στεγνώσει εντελώς, βάφω με τα χρώματα της αρεσκείας μου. Εδώ, χρησιμοποίησα εκρού, μπεζ ανοιχτό και  καφέ ανοιχτό αλλά και λίγο σκούρο, για να έχω το αποτέλεσμα που βλέπετε.
Και λίγη πατίνα, για όψη παλιού.
Προσοχή : οχι χρώματα, οχι πατίνα γύρω γύρω!
Συναρμολογώ με σιλικόνη τα κομμάτια, φτιάχνοντας ένα επικλινές κουτί  με τις μικρές βάσεις να αποτελούν τον πάτο της θήκης.
Σχεδίασα και έναν πάτο από μακετόχαρτο, του έβαλα πάστα και χρώματα, τον κόλλησα στη βάση
και ..έτοιμη , κατά το ήμισυ, η θήκη !!
Το πιο μπελαλίδικο και χρονοβόρο κομμάτι αυτής της κατασκευής, ήταν η επίστρωση με τη γυψόγαζα. Εβαλα από ένα ενιαίο κομμάτι γυψόγαζα, διασταυρώνοντας τις απέναντι πλευρές , για να "δέσει" η κατασκευή  (δηλαδή ο πάτος με τα πλαϊνά).
Αφησα να στεγνώσει και στη συνέχεια έστρωσα άλλα 2-3 στρώματα γυψόγαζας, λειαίνοντας όσο το δυνατό καλύτερα (εσείς να βάλετε γαντάκια για να μην κάνετε τα χέρια σας όπως τα έκανα εγώ!!).
"Περιποιήθηκα" καλύτερα τις ακμές και άφησα να στεγνώσει ΠΟΛΥ καλά!
 
Στη συνέχεια, πέρασα ένα χέρι αστάρι, ακρυλικά χρώματα, έκανα decoupage, ακρυλικά, σφραγίδες, stencil 3D, πατίνες, δαχτυλοπατίνες, ο,τι είχα έβαλα (μέχρι και μελάνια-χαχα!!)
και να το αποτέλεσμα!!!!!
Και από την άλλη πλευρά!
Και από την τρίτη !( Η τέταρτη είναι σαν την πρώτη-περίπου)
(Α, ισως χρειαστεί να κάνετε και κάποιες διορθώσεις στο εσωτερικό) .
Πώς σας φαίνεται ;;
Εμένα με ενθουσίασε ως ιδέα και ως αποτέλεσμα. Ηταν και η πρώτη μου επαφή με τη γυψόγαζα! Εκανα και κάποια άλλα με τον ίδιο τρόπο που θα σας δείξω σιγά σιγά, όπως και τους κουμπαράδες που σας έχω ήδη δείξει! Να μην σας κακομαθαίνω κιόλας!!! Χαχα!
Ελπίζω να μην σας κούρασα!
Αλλά, εαν ναι, νομίζω ότι άξιζε τον κόπο!!
Και για να δείτε οτι σας αγαπώ , αφού φτάσατε ως εδώ, να σας κεράσω και ενα γλυκάκι-ταρτάκι, έτσι για "Καλό φθινόπωρο"!
"
Μόνο που δεν τρώγεται!! Γιατί, απλούστατα είναι ..κουμπαράς !!!!
Ξέρω, σας άφησα με την όρεξη .... Και έχει απ'όλα : και το ταρτάκι (λίγο "κακοψημένο" πηλός), και την κρέμα του (πηλός χρωματισμένος) και την μαρέγκα του ( πάστα χρωματιστή από κορνέ αυτοσχέδιο) και την πολύχρωμη τρούφα του (μπόλικες χρυσόσκονες) !! Α, και λίγο "κάψιμο" με πατίνα καφέ και έτοιμο το mini lemon-pie!!!!!

Φιλάκια και να περνάτε καλά!!!


80 σχόλια:

  1. και τα δύο είναι φανταστικά... η θήκη για τον 'τύπο' μου έδωσε ιδέες για στολισμό που θα χρειαστώ... όσο για το γλυκάκι, απλά μου άνοιξε την όρεξη. Τι κρίμα που δεν τρώγεται :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου, χαίρομαι που αυτή η κατασκευή στάθηκε αφορμή να σου έλθουν και άλλες ιδέες (οχι οτι είχες πρόβλημα!!) . Θα περιμένω ..εναγωνίως !! Φιλιά !

      Διαγραφή
  2. Α!!!Και πάνω που έλεγα ωραίο γλυκάκι, έκανα πίσω!!!Δεν έχω λόγια να πω για το κουτί, η τέχνη σου είναι εμφανής, το μεράκι σου εμφανέστατο!Πάρα πολύ ωραίο, πρέπει να αγαπάς πολύ το χειροποίητο για να καταπιαστείς τόσο με τη δημιουργία σου!Πολύ όμορφα όλα!Μπράβο!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η αλήθεια ότι μου άρεσε πολύ η κατασκευή, αν και ομολογώ οτι ηταν η πρώτη μου φορά! Μ
      Αλλά νομίζω οτι ισχύει για όλους μας, εαν μάς αρέσει δηλαδή κάτι το κάνουμε πολύ καλύτερα γιατί ακριβώς δίνουμε την αγάπη μας, το κέφι και το μεράκι που χρειάζεται! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα ζεστά σου λόγια! Να'σαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτικό το κουτι! μα που τα βρισκεται τοσο ωραια στενσιλ? Καλα ο κουμπαρας γλυκακι ολα τα λεφτα!!! μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά, Κωνσταντίνα μου! Οσο για το stencil είναι 3D (έτσι λέγεται) και το έχω αγοράσει από το Art & Hobby.

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Πέπη!...από δω το πήγες από εκεί τόφερες...πάλι κουμπαρά μας έδειξες!....πολύ όμορφος κι`ας είναι και κακοψημένος....Η θήκη για τα περιοδικά μ`εντυπωσίασε!...διαφορετικά υλικά....διαφορετικές τεχνικές....κι`ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα!
    Να είσαι καλά Πέπη!...Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι να κάνω? Αφού έχω ήδη δηλώσει μεγάλη fan των κουμπαράδων! Οπως και να'χει, χάρηκα που σου άρεσαν ! Σ'ευχαριστω πολύ!

      Διαγραφή
  5. Είσαι καταπληκτική. Πανέμορφη η θήκη και ο κουμπαράς απίθανος και πολύ πρωτότυπος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να βρώ κι εγώ κάτι πρωτότυπο! Αφού εσύ με τα παξιμάδια και λοιπά υδραυλικά είδη μας έχεις ξετρελλάνει!!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Εγώ θα διαμαρτυρηθώ έντονα…. Μην βιαστείς να πεις για το γλυκάκι, που δεν ήταν γλυκάκι αλλά κουμπαράς… που καλύτερα δηλαδή που ήταν κουμπαράς (και έγινε και πολύ όμορφος) γιατί αρκετά γλυκά & παγωτά έφαγα το καλοκαίρι… θα διαμαρτυρηθώ γιατί δεν είδα την τέταρτη πλευρά της θήκης για τον τύπο!!! Τι θα πει ρε κοπελιά είναι περίπου ίδια με την πρώτη… μία φωτογραφία περισσότερο λυπήθηκες να μας δείξεις???? Άντε σε συγχώρεσα αλλά για πρώτη και για τελευταία φορά… και αυτό γιατί είναι πανέμορφη η θήκη!!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τη διαμαρτυρία θα μείνεις!! Μα αφού είπα ότι είναι ίδια με την πρώτη, τι να την έβαζα?? Για να με λέτε"ψωνάρα"?? (κλαψ κλαψ). Πάντως ευχαριστώ για τη συγχώρεση! Δεν θα το ξανακάνω!

      Διαγραφή
  7. Ααααααααααααααααα!!!! Τι θεϊκά πράγματα έκανες!!!! Δεν έχω λόγια. Άσε να θαυμάσω σου λέωωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεεε, όοοοχι και θεϊκά !! Σαν να υπερβάλεις λιγάκι, μου φαίνεται! Εγω τι να πω για τα δικά σου??
      Ενα μεγάλο ευχαριστώ με ένα ακόμη μεγαλύτερο φιλί!

      Διαγραφή
  8. Τέλεια κατασκευή η θήκη για τα περιοδικά θα μπορούσες να την χρησιμοποιήσεις και για άλλες χρήσεις
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, χαίρομαι που την βρήκες χρησιμη! Δεν αμφιβάλλω ότι θα μπορούσες να τη "δεις" και με άλλο "μάτι"! Καλό βράδυ να'χεις!

      Διαγραφή
  9. Πεπη είναι φανταστικά και τα δυο!!!! Πολύ εντυπωσιακή η θήκη περιοδικών!!άλλα και το ταρτακι απίθανο!! Μπράβο πάντα να έχεις πολύ κέφι και δημιουργικότητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Βούλα, πάντα με τη γλυκειά κουβέντα στο στόμα! Να'σαι καλά! Σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  10. Τέλεια και τα δύο!!! Μοναδικά!!! Πανέμορφη η θήκη σου!! Υπέροχη κατασκευή!! Και η ταρτούλα πράγματι με άφησε με την όρεξη!! χαχα! Να είχα μια τώρα...!! Κι αυτή πανέμορφη!!!
    Καλό απόγευμα να έχεις!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως να φτιάξουμε και κανένα πραγματικό γλυκάκι να γλυκαθούμε?? (ερχονται και δυσκολες μέρες!). Σ'ευχαριστώ πολύ για τα ζεστά σου λόγια! Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  11. ΤΕΛΕΙΑ!!!ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΕΤΟΧΑΡΤΟ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΤΕΛΕΙΑ ΘΗΚΗ!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ . ΞΕΡΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΧΕΙΡΙΖΕΣΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΓΟΥΣΤΟ ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα, ούτε εγω είχα χρησιμοποιήσει άλλη φορά μακετόχαρτο! Αλλά με ενθουσίασε η κατασκευη
      αλλά και οι πολλές χρήσεις που μπορεί να έχει! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Αρκει να τολμάς ! Και σίγουρα σε αποζημιώνει το αποτέλεσμα!
      Καλό βράδυ και σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  12. Τέλεια!Τέλεια!Το αποτέλεσμα τέλειο! Και το γλυκό σου με ξετρέλανε!!! Την πάστα χρωματιστή από που την παίρνεις έτσιή χρειάζεται κάποια επεξεργασία;(anastlalou@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου, σ'ευχαριστώ πολύ!
      Ελπίζω να έλαβες το mail που σου έστειλα! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Να'σαι πάντα καλά, να τα λες έτσι όμορφα! Σ'ευχαριστώ πολύυυυ!

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο, Μαργαρίτα μου! Να'σαι καλά! Ελπίζω να τα πούμε και από κοντά!

      Διαγραφή
  15. Πέπη μου έκανες πάλι θαύματα, βλέπω!!!!!!!
    Υπέροχη η θήκη μα και το γλυκάκι!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά έκανα κάτι για μένα , μόνο για μένα!
      Και το ευχαριστήθηκα πολύ, μα πάρα πολύ! Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  16. Πέπη μου,δέν έχω λόγια!Καί τά δύο είναι φανταστικά!!Καί μέ πολύ δουλεία !!Μπράβο φιλενάδα!!Πάντα θαύμαζα τίς δημιουργίες σου!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θαυμάζω ό,τι κάνεις! Γιατί είναι φτιαγμένα με αγάπη και μεράκι πρώτα, και με τέχνη δεύτερον.
      Καλό σου βράδυ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. ΠΕΠΗ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!
    ΕΧΕΙΣ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ Η ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Να'σαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  18. Υπεροχη η θηκη και με πολλες χρησεις θα ελεγα. Εκτος του τυπου μπορει να γινει ομπρελοθηκη ή κασπω,οσο για το ταρτακι τι να πω... με τελειωσες! Να δω τι αλλο κουμπαρα θα φτιαξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ, για ομπρελοθήκη δεν το βλέπω γιατι θα μουλιάσει το μακετόχαρτο! Εκτός βέβαια, και αν χρησιμοποιηθεί μόνο για την τοποθετηση στεγνών ομπρελών! Οσο για κουμπαρά, κάτι ετοιμάζω ακόμη! Φιλιά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  19. ΑΑΑ, ΟΛΑ ΚΙ ΟΛΑ!!!!!!
    ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΕΒΑΛΕΣ Ο,ΤΙ ΕΙΧΕΣ;
    ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΑ ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΑ!!!!
    ΑΛΑΤΟΠΙΠΕΡΟ ΚΑΙ ΚΙΜΙΝΟ!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΠΕΠΙΤΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΘΗΚΗ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ!!
    ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΡΤΑΚΙ ΤΙ ΝΑ ΠΩ;
    ΣΑΝ ΛΙΧΟΥΔΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΣ!!!!
    ΘΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΩ ΤΗ ΜΕΡΕΝΤΑ ΤΩΡΑ!!!!
    ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΠΛΑΚΑ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω , κυρία μου οτι είσαι η Ρένα! Αυτό που δεν ήξερα είναι το ότι είσαι λιχούδα! Αρα σου αρέσουν τα γλυκά! Οταν θα έλθω Θεσσαλονίκη, θα πάμε να "τσακίσουμε" μόνο γλυκά! Να καλύψουμε το ζάχαρο για κανένα χρόνο! Χαχα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. ΕΕΕΕΕ καλά δε παίζεσαι!!!καταπληκτικό και τα δυο!!!βέβαια έμεινα με την γλύκα!!!αλλά ο κουμπαράς τέλειος!!πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, γλυκειά εσύ , με τη γλύκα έμεινες! Αλλά μην μου ανησυχείς: θα σου κάνω αληθινό ταρτάκι!! Αρκεί να δώσεις την παραγγελιά! Φιλιά, Μαράκι και να 'σαι καλά!

      Διαγραφή
  21. Υπέροχο!Κάτι παρόμοιο,ετοιμάζω κι εγώ!Χαίρομαι που "ανακάλυψα" το blog σου.Πήρα πολλές ιδέες!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν! Κι εγω χαίρομαι που ανάλυψα εσένα! Και ευχαριστώ για τη βόλτα!

      Διαγραφή
  22. μπράβο πολύ ωραίες και πρωτότυπες οι δημιουργίες σου!!!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Μαριλένα! Εισαι πολύ καλή και ευγενική!

      Διαγραφή
  23. Είναι και τα δυο καταπληκτικά!!!Και η θήκη και ο κουμπαράς σου!!!Μπράβο!!!Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυριδούλα μου, να'σαι καλά, για τα καλά σου λόγια! Καλό φθινόπωρο και σε σένα!

      Διαγραφή
  24. Είχα μείνει με το στόμα ανοικτό όταν το πρωτοείδα αλλά και το tutorial σου είναι τόσο κατατοπιστικό ! Πέπη μου, έφτιαξες ένα αριστούργημα ! Πανέμορφο, με τόση τέχνη και τόσα υλικά ! Είναι απλά υπέροχο ! Αμ, και το ταρτάκι, πανέξυπνη ιδέα και πανέμορφο αποτέλεσμα. Μπράβο φιλενάδα και πάλι μπράβο !!!!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε αποζημίωσα , παρόλη την αναμονή! Χαχα! Πάντα ευγενική και γλυκομίλητη! Είναι χαρά για μένα που σε γνώρισα!
      Καλή εβδομάδα να'χεις! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. Pepi μου, Καλώς Σε Βρίσκω ! Το tutorial είναι καταπληκτικό !!! Και το αποτέλεσμα μου αρέσει πάρα πολύ ! Τώρα βλέπω το μακετόχαρτο με τελείως άλλο μάτι ! Θα την πω την αμαρτία μου : Πρόκειται να σε αντιγράψω στεγνά !!! Και η τούρτα ΠΟΛΥ ψαρωτική ... με ξεγέλασε τελείως !!! Πάω να κάνω βόλτα, για να ξεσηκώσω κι άλλα σχέδια, χεχεχε !!! Φιλιά πολλάαααα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη φας! να ΤΟ ΔΩ ΚΙ ΑΥΤΌ ΚΙ ΑΣ ΠΕΘΑΝΩ...
      ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΙΛΑΜΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ!

      Διαγραφή
    2. Φωτεινούλα, μην την ακούς τη Χαρά! Και βέβαια να το αντιγράψεις! Είμαι σίγουρη οτι θα γίνει και πολύ καλύτερο! Μην ψαρώνεις! Οσο για το μακετόχαρτο, εγώ να δεις με ..πόσα διαφορετικά μάτια το είδα!! χαχα!! Χαίρομαι που σου άρεσε η βολτούλα στο σπιτάκι μου! Κι εγω τη χάρηκα, στο δικό σου! Φιλιά και ελπίζω να τα λέμε !

      Διαγραφή
  26. εξαιρετικη αναρτηση!θαυμασιο αποτελεσμα πεπη!Να σαι παντα καλα και να δημιουργεις !!!!φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού σου άρεσε και σένα , Μισιρλούκα, με τα τόσα ταλέντα, έχω ακόμη ένα λόγο για να είμαι χαρούμενη! Κι εσυ να'σαι καλά να δημιουργείς ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  27. Πέπη μου ,ήρθα και δεν ήθελα να φύγω με τόσες ομορφιές που έβλεπα!!! Με ξετρέλαναν όλα για την πρωτοτυπία , την τεχνική αλλά κυρίως το γούστο!!!Φανταστική η θήκη !!Καταπληκτικοί οι κουμπαράδες!!Τα σχοίνινα δαχτυλίδια πετσέτας υπέροχα και δροσερά!!Και τα κοσμήματα πανέμορφα!!Χρυσοχέρα μου αρμένικη βίζιτα σου έκανα!Ασε που παραλίγο να σπάσω το δόντι μου προσπαθώντας να δαγκώσω το γλυκοκουμπαρά σου!!! Είσαι απίθανη !!!!!
    Συγχαρητήρια και για την κορούλα σου!!Εύχομαι γρήγορη επαγγελματική αποκατάσταση!!Νάσαι γερή να την χαίρεσαι!!Την αγάπη μου!!Φεύγω τώρα , να βάλω και κανένα πλυντήριο γιατί τα πρωϊνά μου είναι κατειλημμένα!!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσοχέρα σούπερ γιαγιά, χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, για τις ευχές σου, για το χρόνο σου! Να'σαι καλά , ελπίζω να πρόλαβες να βάλεις και πλυντήριο(χαχα) και τα πρωϊνά σου να είναι έτσι γλυκογεμάτα πάντοτε. Με μωρουδιακές μυρωδιές, με φωνούλες , με.., με.. Τα φιλάκια μου!Και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  28. Μ' αυτά και μ' αυτά ξέχασα να γίνω μέλος !!! Επανορθώνω τώρα αμέσως !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. αριστούργημα το έκανες!!!αλλά μιλάμε για πάρα πολύ δουλειά!!!!!!!!!!!χίλια μπράβο!!εύγε!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι απιθανα πράγματα φτιάχνεις!!!!δεν εχω λόγια !!!!ΣΟΥΠΕΡ Η ΘΗΚΗ!!!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ζεστές κουβέντες! Να'σαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  31. Φανταστική!!!!!Καταπληκτική δουλειά,χίλια μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ειλικρινά θα με ρίξεις στα ψυχοφάρμακα (προς το παρόν παίρνω τα φυτοφάρμακα της Σωσούς).
    Η περίπτωσή σου δεν έχει ταίρι,ειλικρινά.
    ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ
    Φιλάκια πολλά με Αγάπη και θαυμασμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη μου Χαρά, πίστεψέ με, δεν είναι στις προθέσεις μου να σε ωθήσω στα ψυχοφάρμακα! Εδω περνάμε τα μύρια όσα και δεν επιτρέψαμε να γίνει κάτι τέτοιο, πώς εγώ μια τοσοδούλα θα μπορούσα να κάνω κάτι ανάλογο??
      Οσο για το θαυμασμό και το μπλοκάρισμα, τα αντιπαρέρχομαι!
      Κρατώ, όμως, γερά την αγάπη !
      Φιλάκια !

      Διαγραφή
  33. Έριξα για λίγο μια ματιά στο μπλόκ σου και έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό!!!!!!!!Είσαι καταπληκτική!!!!!Δηλώνω φανατική θαυμάστρια!!!!!!!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι, αν εσυ μένεις με το στόμα ανοιχτό, τι να πω κι εγώ για σένα! Οπως και να΄χει, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  34. καλά έχω πάθει πλάκα!!! ειδικά με το ταρτάκι ψάρωσα!!! και σκεφτόμουν αν υπάρχει χρυσόσκονη στη ζαχαροπλαστική! χα χα χα.. πολύ ωραία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Και οι δυο σου δημιουργίες είναι πρωτότυπες και όμορφες τόσο στην σύλληψη όσο και στην εκτέλεσή τους.
    Το γλυκό-κουμπαράς, όμως έκλεψε πολλές καρδιές και κερδισε άλλους τόσους ....αναστεναγμούς.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωσώ μου, είδες τι μπορεί να κάνει ένα τόσο δα γλυκάκι?? Σ'ευχαριστώ για τα ζεστά σου σχόλια !
      Και από μένα φιλιά και να'χεις μια γλυκειά εβδομάδα!

      Διαγραφή
  36. Τέλειοι οι κουμπαράδες σου Πέπη μου!! Και μόλις είδα το ταρτάκι, σκέφτηκα ότι θα γιόρταζε κάποιος δικός σου!!Τόσο αληθινό φαίνεται!!Μπράβο Πέπη μου!! Οι δικοί μας πως θα εμφανιστούν μπροστά στα δικά σας αριστουργήματα;;!! Καλά ο μύλος τέλειος!! φιλάκια , τα λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τοσα πολλά και καλά λόγια μαζεμένα ! Μόνο ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μπορώ να πω μέσα από την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τον ζήλεψα τον κουμπαρά σου πολύ . Καλημάρα και καλώς σε βρίσκω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δεν έχω λόγια... είσαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου, πολύ χαίρομαι που σου άρεσε αυτή η κατασκευή!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...