Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Από δέρμα και κάτι άλλο ....

Καλησπέρα, πέρα ως πέρα!!!!
Σήμερα είπα να σας δείξω κι εγώ τα δερμάτινα βραχιόλια μου (ξέρετε, από χοντρό δέρμα - σιγουρα τα'χετε δεί στα blogοσπιτάκια!!) , μόνο που έκανα κάποιες ...παρεμβάσεις  με κηροσπάγγο, μεταλλικά στοιχεία, κεραμεικές πέτρες, Swarovski  και το τελικό αποτέλεσμα μου άρεσε!  Εσείς τι λέτε ;






 Τα δυο τελευταία έχουν γίνει .."δίχρωμα" ! Είναι τα αγαπημένα μου!
 Ελπίζω να σας άρεσαν !
Θα τα πούμε σύντομα !
Και μην ξεχνάτε : περιμένω τις συμμετοχές σας στο giveaway   και ένα δωράκι σας περιμένει !!!
Φιλάκια σε όλα τα μαγουλάκια!!

51 σχόλια:

  1. Το δεύτερο φανταστικό σε απόχρωση..όχι οτι δεν είανι και τα άλλα μα εκείνο μου άρεσε σε χρώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου, είναι πραγματι ενα πολύ όμορφο χρωμα, μπλε-μωβ. Κι εμένα μου αρέσει ! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ...ΕΓΙΝΑΝ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ...ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΠΕΠΗ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΕΠΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!!!!!!
    ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ!!!!!ΣΥΝΕΧΙΣΕ!!!!!!!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου, να'σαι καλά ! Χαίρομαι που σου άρεσαν! Κι εγώ το χάρηκα πολύ, ίσως γιατί είναι μια πολύχρωμη ψυχοθεραπεία!! χαχα!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ξεχωριστά τα βραχιολάκια σου Πέπη μου και πανέμορφα!!
    Το σπασμένο κεραμίδι κάτι μου θυμίζει, χαχαχα !!!!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie Anne, το κεραμίδι το κρατάω για τις φωτογραφήσεις! "Γράφει" στο φακό, δεν βρίσκεις;

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΑ..........ΠΑΛΙ ΔΩΣΕΣ ΡΕΣΤΑ!!!!!!!!!
    ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ.ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΠΕΠΗ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, αφού αρέσουν σε σενα, Βιργινία μου, τι να πω!!! Να'σαι καλά, καλή μου!

      Διαγραφή
  6. Είναι τέλειαααααααααααα!!!!!!!!!!Όλαααααααααααα!!!!!!
    Δεν είχα καταλάβει ότι ασχολείσαι με το κόσμημα...σου έστειλα μέιλ,το πήρες?
    Καλημέρα κοριτσάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κόσμημα ηταν από τις πρώτες μου αγάπες! Χαίρομαι που σου άρεσαν, Λαμπρινή μου!

      Διαγραφή
  7. Φοβερά χρώματα!!!!!!!!Φοβερά και τα υλικά που τα στόλισες!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα είναι! Πολύ διαφορετικά από αυτά που έχω δει να κυκλοφορούν. Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο βρε Πέπη Πολυτάλαντη!!! Υπέροχα τα βραχιολάκια σου με πολύ όμορφα χρώματα! Καλή δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι παρεμβάσεις σου είναι εντυπωσιακές!Είναι πολύ πρωτότυπα,φτιάξε κι άλλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω να κάνω, αλλά στο τέλος δεν θα ξερω τι να τα κάνω!!!! Σαραντα χέρια πρεπει να αποκτήσω!! χαχα!!

      Διαγραφή
  11. Ομολογουμένως τα 2 τελευταία είναι και μένα τα αγαπημένα μου!!! Είναι πολύ όμορφα!
    Φιλιά
    Μίκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μίκα, την έχω "καταβρεί" με τα δίχρωμα!!!! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  12. πολύ πολύ όμορφα, και τα δίχρωμα τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ λέω πως είναι απίθανα!! Θα συμφωνήσω κι εγώ, πως τα δίχρωμα είναι τα πιο όμορφα! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλεια, απίθανα και υπερλουξ που άκουσα τώρα τελευταία κάπου!!!
    Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλό το "υπερλουξ"! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  15. Είναι όλα καταπληκτικά!!!Μου άρεσαν πάρα πολύ και τα υλικά και τα χρώματα τους!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα!!!Τα διακόσμησες πολύ όμορφα όλα!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφα πολύ καλοκαιρινά,μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι όλα εξαιρετικά όμορφα!!!!Ωραία χρώματα, ωραία charms Μπράβο Πέπη!!!!Πολλή όμορφη δουλειά!!!Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφα όλα Πέπη μου !!!! Ωραίοι συνδυασμοί,υλικά και χρώματα !!! Μπράβο σου...θα έχουν σίγουρα πολύ επιτυχία !!!
    Καλή σου μέρα και φιλάκια πολλά !!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τέλεια αυτο το ολολευκο καεί καρδιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Εχω κι εγώ μια αδυναμία στο λευκό ! Το θεωρώ αριστοκρατικό !

      Διαγραφή
  21. το δεύτερο μου αρέσει πολύ πολύ!!!!!!!όχι ότι τα άλλα δεν είναι ^^
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τι υπεροχα που ειναι ολα!!!εχεις συνδιασει τα χρωματα τελεια μπραβο Πεπη το ενα καλυτερο απ τ αλλο.αυτο το χοντρο δερμα που το βρισκουμε?καλημερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου, είπα κι εγώ να κάνω κάτι ! Μόνο εσυ θα μάς μαγεύεις;; Χαχα! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  24. ΤΑ 2 τελευταια μου αρεσαν περισσοτερο, αν και ολα ειναι καταπληκτικα! Ειχες εμπνευση...χιχιχ! Μπραβοοοο!!!!
    Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι όμορφες κουβέντες είναι αυτές!!! Χίλια ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  25. Τέλεια κοσμήματα !!!!!!!!!!!!!!!υπέροχα χρωματα καταπληκτικά σχέδια !!!μπράβο δεν ξερω πιο να προτοδιαλέξω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...