Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Μια ακόμη γεύση από .. Ανάσταση !!

Μια μεγάλη καλησπέρα σε όλη τη γειτονιά! Τι κάνετε;  Ελπίζω και θέλω να είστε όλοι καλά!
Βλέπω ότι οι ετοιμασίες για το Πάσχα καλά κρατούν !! Ομορφες δημιουργίες, με γούστο και πρωτοτυπία κάθε μέρα ξεπροβάλλουν μέσα από τις ηλεκτρονικές σελίδες!
Και σήμερα, όπως καταλάβατε, θα σας δείξω κάποια καινούρια σχέδια για λαμπάδες!
Η μπλέ είναι ζωγραφισμένη με ακρυλικά χρώματα και έχει έναν υφασμάτινο χειροποίητο ιππόκαμπο σε κορδόνι πάνω στο οποίο έχω βάλει ένα φιλντισένιο κουμπάκι για να στερεωθεί το ζωάκι.
Η λευκή έχει decoupage με χαρτοπετσέτα, ένα μικρό ξύλινο μπούστο με decoupage και δαντέλλα.
Η άσπρη είναι με βαμβακερό ύφασμα, με καρδούλες χειροποίητες υφασμάτινες και λουλουδάκια.
Η λαδί-χρυσαφί έχει stencil 3D με πάστα και έναν μικρό ξύλινο χειροποίητο σελοδοδείκτη με decoupage.
 Στην άσπρη λαμπάδα έχω κολλήσει με κόλα σχοινί πάνω στο οποίο έχω κάνει decoupage με ριζόχαρτο και έναν χειροποίητο σελιδοδείκτη ξύλινο με ανάλογα σχέδια decoupage.
Η άλλη έχει δαντέλα χρωματισμένη, νεράιδα 3D με φτερά  με διαφάνεια, χάρτινα λουλούδια και πεταλούδα.
 Την μία λαμπάδα έχω στολίσει με ύφασμα πουά και χειροποίητο υφασμάτινο κοκοράκι με βαμβακερή δαντέλα.
Η άλλη έχει sospesso με τριαντάφυλλα και 3D gel με πέτρες στο κέντρο των λουλουδιών.
 Για το τέλος, άφησα τις πιό ..ανέμελες!
Με κορδόνια, κορδέλες, μεταλλικά και πορσελάνινα στοιχεία, ξύλινα στοιχεία (καραβάκι), πάστα για ανάγλυφα συννεφάκια και κύματα, και η γνωστή τεχνική με τα σχέδια  από σιλικόνη και το αλουμινόχαρτο.
Αυτά για σήμερα ! Ελπίζω να σας αρέσουν !
Φιλάκια πολλά !!
 
  

17 σχόλια:

  1. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!!!!!!!!!έγραψες πάλι φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία , είσαι πολύ καλοσυνάτη και ευγενική! Να'σαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!!!!ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΣΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΕΠΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑ ΤΗΝ ΚΑΡΟ ΜΕ ΠΟΥΑΝ ΚΟΚΚΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΠΠΟΚΑΜΠΟ!!!!!!ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΣ ΑΝΑΒΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΛΑΣΟΥΝ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου, για να τις αναψουμε είναι! Εξάλλου, του χρόνου θα κάνουμε άλλες !! Χαχα!! Καλό Πάσχα σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  4. Κι αυτές επίσης είναι φανταστικές!!!!Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πειράζει αν πω πάλι τα ίδια....... Ωραιότερες λαμπάδες δεν υπάρχουν στην αγορά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Βίκυ, τι θα κάνω εγω με σένα??!! Απλά, νοιώθω ευτυχής που σε γνώρισα!

      Διαγραφή
  6. Πόσες διαφορετικές τεχνικές πάνω σε μια λαμπάδα!Μπράβο Πέπη πανέμορφες είναι όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου, προσπάθησα να κάνω τις λαμπάδες μου λίγο ...πιο δικές μου ! Μόνο αυτό! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα κι από εμένα! Τι υπέροχες λαμπάδες είναι αυτές; Μου αρέσουν πάρα πολλύ όλα τα έργα σου, μπράβο, να είσαι καλά και να δημιουργείς ομορφιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω, σε μια πρόταση τόσο ζεστά λόγια, τόσο γλυκές κουβέντες! Και εσύ να'σαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Ε, αμα αρέσουν σε σένα (που είσαι και λιγάκι δύσκολη-χαχα!!!) , είμαι πανευτυχής!!!

      Διαγραφή
    2. Τέλειες είναι!!!!
      Τις πουλάτε?
      Θέλω πληροφορίες παρακαλώ :-)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...